بغض باران







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خودتون واسم عنوانشو انتخاب کنید تو قسمت نظرات برام بفرستید

نشستی کنارم که اروم بشم                بخندیو دلشورمو کم کنی

خودت خواستی تکیه گاهم بشی          خودت خواستی روبه راهم کنی

با تنهایی هام دوست بودم ولی             تو این دوستی رو به هم میزنی

روزای بدم دیگه یادم نبود                      شبایی که با من قدم میزدی

حالا نیستیو دیگه باید شبا                    به جای تو با اینه صحبت کنم

نباید میزاشتی به این راحتی                 به بودن کنار تو عادت کنم

با اینکه کنارم گذاشتی هنوز                  دوست دارم اما ازت دلخورم

میدونستی که تکیه کردم بهت               میدونستی بی تو زمین میخورم

باهات زیر بارون قدم میزدم                     نترسم از اینکه زمستون بیاد

چه جوری تحمل کنم اینو که                   حالا نیستیو داره بارون میاد؟

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت1:27---13 آذر 1393
موزیک اقای محمد کلاهچی هستش این .. خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سمیرا در 20:30 | |